søndag den 21. marts 2010

Metaindlæg 1 - Jamen hej?

Denne "blog" er nu - i al hemmelighed - oprettet, så jeg kan komme af med mine sproglige opdagelser, overvejelser, ideer og lyst til at skrive i passiv. Jeg ønsker ikke, at de, som kendes fra hverdagslivet, opdager mig, men hvem ved? Desuden vil det som udgangspunkt være sprogligt, ikke personligt.
Jeg håber at kunne blive del af den danske (eller mere?) sprogblogosfære og fortælle interessante emner. Jeg er pt. dog kun en gymnasiestuderende (gr./la. og tysk), men jeg kommer tit til at læse en masse især på Internettet, men også andetsted, hvis jeg kan komme til det.
Hvis noget med sproglig relevans kan puttes heri, må det være, at videoen, der fik mig til at beslutte mig, indeholdt en sjov accent...
Jeg vil nu se, om jeg kan få bloggen til at se godt ud, og hvilke indstillinger, der senere kan ændres... Som jeg alt for ofte har startet en chatsamtale:

Dette er en test.

Nå, men øh... vi skrives vel ved. Og sov sødt!

EFTERSKRIVNING: Tabulatorindryk virkede ikke. "Etiketter" var glemt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar