lørdag den 8. maj 2010

Er i dag den 8. May?

Så er pladerne til Bingo Banko printet ud til i aften... men hvad er det lige, der står derpå?


Ikke maj, men may. Jeg får straks en amerikansk accent i hovedet, men jeg kan ikke regne ud, hvordan det dér ku ske. Det må være enormt pinligt, når nu så mange printer det ud! De har endda "husket" at skrive måneden med stort...

Og jeg har ingen anelse om, hvordan punktummet er endt der, det sku vist ha været ved 8-tallet.

Derudover vil jeg gerne undskyld lidt for, at det går lidt langsomt her på bloggen; selvom jeg ikke har nogen læsere endnu... Det kommer, det kommer! Jeg skal bare lige finde rytmen først, og der sker så meget for tiden, osv. osv. Men alligevel.

Efterskrivning: Og i løbet af programmet skrev de "Nannna" på skærmen. Jeg tvivler på, at hun virkelig hed det. Men det var måske også lidt svært at se. De havde også tidl. skrevet ty. haben som harben, altså i selve "Bingo Banko"-sangen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar